26 september - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van johnenjos - WaarBenJij.nu 26 september - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van johnenjos - WaarBenJij.nu

26 september

Door: Janny Engelhard

26 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Na een zeer koude start vandaag weer 60 km gefietst. Overdag was het zeer warm, dus veel drinken. Na aan het eind nog een klim van 11 km overwonnen te hebben, zijn we aangekomen in het plaatsje Ventas de Neron, ""slechts" 94 km van Santiago!!! Het einddoel is in zicht.
Doen we het in 1 dag of in 2 dagen??
Nu het einddoel in zicht is, groeit het verlangen naar huis.
Maar binnenkort kunnen we met trots zeggen: SURE, WE CAN!!

• 26 September 2009 - 21:24

Janny:

Jongens, diepe bewondering voor jullie. Maar: home sweet home!!
    Jos, Hitland in herfstkleuren is heel erg mooi, al zal je moeten afkicken van het vele klimmen en dalen.

• 27 September 2009 - 09:31

Arielle:

Hey mannen,

Woow supergoed joh! Al bijna in Santiago. Nog heel veel succes de laatste paar dagen en tot snel!

Groetjes,
    Arielle

• 27 September 2009 - 10:40

Janh:

Hallo cracks,

Het einde begint te naderen. Als jullie dit lezen ben je er al of er al heel dichtbij .Jammer he, niet meer elke dag hoeven te fietsen.haha.
    Zitten jullie al op de fiets te zingen:"We zijn er bijna, we zijn er bijna,maar nog niet helemaal!"of misschien Öuwe taaie, jippie, jippie jeee,ouwe taaie jippie,jippie jeee"?
    Maar alle gekheid op een stokje; ik vind het super van jullie.
    Nog veel plezier met de eventuele laatste loodjes.

groet,
    Jan

• 27 September 2009 - 12:14

Truus:

Hallo boys.
    Nogmaals, een geweldige prestatie, die jullie hebben neergezet! Als ik jullie was, zou ik de laatste dagen op mijn gemak doen, genietend van de afgelopen 5 weken.
    Veel plezier op jullie laatste fietsdag!

Een groet, ook van Jan, Rob en Marjolein, Truus.

• 27 September 2009 - 12:54

RIA:

HET IS EEN WEEK STIL VAN MIJ KANT GEWEEST, IK HAD GEEN VERBINDING MET INTERNET HET IS NU HOOGTIJD DAT JULLIE HUISWAARTS KEREN, HET vrouwenvolk in de familie is onrustig aan het worden en verlangt naar een weerzien.
    Sonja breekt alle recors waar ze goed in is,BEPPEN< BEPPEN en nog eens BEPPEN, ze is precies een ons afgevallen en een ons aangekomen en gaat nu als een speer het huis schoonmaken voor de thuiskomst. Het is prachtig wat jullie volbracht hebben en ik dank GOD dat jullie straks zonder ongelukken en ziektes weer veilig in Nieuwerkerk aan zullen komen.Ik zal deze reisverslagen best even gaan missen.Voor de laatste keer voor JOS EN JOHN een afscheidskus.

• 27 September 2009 - 14:10

Joost:

Hoi Jos en John,
    Ongelovelijk knap hoor! Bijna het eindpunt bereikt!!

Tot snel pa en John!!

Gr,