30/8 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van johnenjos - WaarBenJij.nu 30/8 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van johnenjos - WaarBenJij.nu

30/8

Door: Sonja

30 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

Vandaag wat beknopt verslag via de vrouwen per SMS gegaan:
John: 76 km gefietst zitten in een Bed in een Breakfast in Seraincourt
Maar Jos SMS luidde:
79 km gefietst zitten in een Chambre d'Hotes in Serencourt
Ach, wij begrijpen het wel.
Het zal de vermoeidheid wel zijn.
En nooit met elkaar eens!!!!!
Maar Janny en ik hebben er wel erg om moeten lachen. Waar of niet waar: een doel voor ogen en dat is Santiago de Compostella. Zet hem op!!!!
Sonja

• 30 Augustus 2009 - 21:15

Janh:

hoi John en Jos,

Wat lees ik nu....Heeft Jos 3 km doorgefietst naar het volgende dorp
    Serencourt en John in Seraincourt achtergelaten? En slapen jullie nu al gescheiden? haha.Goed rusten is verstandig ,maar dit gaat wel ver. haha.

Een goede reis weer en geniet er vooral van. groetjes, Jan

• 30 Augustus 2009 - 21:21

Schoonzusje:

Van je schoonvader de hartelijke groeten en of je een zeemdelap voor in het kruis van je fietsbroek niet vergeten was. Feyenoord speelde heel goed maar kwam niet tot scoren, geluksdoelpunt van Twente , in de 95ste minuut gelijk gemaakt door een strafschop van Makaay. Voor morgen een prachtige etappe ook voor wielervriend JOS.

XXXXXXX van je weet wel.

• 31 Augustus 2009 - 06:39

Joost:

Hoi pa en John,

Jullie hebben dus apart in een ander dorp geslapen zie ik! Grappig

Wat betreft voetbal:
    Feyenoord lucky naar 1-1 tegen Twente. Was natuurlijk geen strafschop waaruit Makaay scoorde. Ajax uiteraard weer gewonnen, 0-3 bij Heracles. Ook PSV heeft gewonnen bij Groningen, 0-2.

• 31 Augustus 2009 - 06:54

Sanne:

Hoi Paps en Jos,

Fijn om te horen dat het allemaal goed gaat. Wel balen van de eeuwige tegenwind. Misschien vinden de weergoden het allemaal een beetje te snel gaan. Mail je snel een paar foto's? Kus voor allebei.

Sanne

• 31 Augustus 2009 - 07:19

Ruth:

Lekker eten en goed uitrusten dan! En natuurlijk nog even doorzetten! Succes tijdens de volgende etappe!
    Ruth

• 31 Augustus 2009 - 15:11

Lennart:

Gaat goed zo!

Vergeet niet een beetje te chillen en om je heen te kijken he?

Succes!

• 31 Augustus 2009 - 20:43

Joop En Miep:

Hoe gaat dit aflopen, we blijven het nauwlettend volgen.!
    groetjes en sterkte ook namens Johan!

• 01 September 2009 - 08:09

Henk En Ineke :

Hallo fietsers,

Wij nemen ons petje voor jullie af, afgelopen weekend zelf weer honderd kilometer gefietst en toch weer zadelpijn.Laat staan dat je iedere dag honderd kilometer fietst.
    Jos, je valt toch niet in slaap he, als je onderweg even stopt.
    Heel veel succes voor de aanstaande dagen en wij hopen dat jullie niet te veel windje tegen hebben.

Groetjes,
    Henk en Ineke

• 01 September 2009 - 08:24

Anna En Wim:

vanuit oostenrijk een groet en maak er wat van. wij doen het wel te voet.
    groetjes

• 05 September 2009 - 12:48

Corrie En Hennie:

wij waren een weekje weg en konden geen verbinding krijgen met internet in Drenthe. hah dus nu even reageren. tot nu toe erg knap wat jullie doen enne zet hem op he!!!! groetejs van ons