verslag 31/8 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van johnenjos - WaarBenJij.nu verslag 31/8 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van johnenjos - WaarBenJij.nu

verslag 31/8

Door: janny

31 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

Vandaag 86 km gefietst. het was erg warm. we ziten 6 km ten noorden van Chartres in een plaatsje genaamd Saint Prest in een gites bij een vrouw van 83 jaar. Morgen 1 september lassen we een rustdag in om Chartres te gaan bekijken en bij te komen zodat we overmorgen weer fris en fruitig op de fiets kunnen stappen.

• 01 September 2009 - 20:21

Janh:

hoi John en Jos,

Een goed idee om af en toe eens een rustdag in te lassen.
    Hopelijk een leuke dag gehad . Weer wat cultuur opgesnoven.
    Nu weer fris
    in het hoofd en naar ik hoop (enigzins)uitgerust de volgende etappe tegemoet.Een leuke dag morgen.

groet,Jan

• 01 September 2009 - 22:03

RIA:

De kans is heel groot dat van de SAR het W.K.gaat keepen, van Nistelrooi blijft op honk
    Als het te zwaar blijkt te gaan worden maak de dagelijkse afstanden maar korter, dan maar een paar dagen later thuis.Ik wens jullie VIER krachtige benen toe

KUS RIA.

• 02 September 2009 - 06:00

Lennart:

Gaat goed zo, net Parijs ingehaald zie ik.

Nog maar 1424km te gaan volgens de routeplanner. Dus nog even doorzetten!

• 02 September 2009 - 14:30

Fred Van Der Hor:

Hallo Jos,
    Leuk dat je ons zo op de hoogte houd van jullie mooie maar indrukwekkende reis. Voor mij zit het fietsen er even niet in, 27-07 jl. heb ik een fiets ongeluk gehad en daarbij mijn hand gebroken, maar als het goed is gaat 08-09 het gips ervan af.
    Nog heel veel mooie KM toegewenst, Fred.

• 03 September 2009 - 19:50

Rosalie:

Hallo,

Veel sterkte met het fietsen!
    Geniet er wel van!

Liefs Roos