14 september - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van johnenjos - WaarBenJij.nu 14 september - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van johnenjos - WaarBenJij.nu

14 september

Door: John

14 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Dat was me het dagje wel. De pyreneeen door. Veel geklommen en ook weer afgedaald. Bovenop de pas was het koud, en je was bezweet, dus dat was klappertanden. We zijn dan ook van 30 graden naar 15 graden gegaan.

We zitten nu in een hotel zo´n 20 kilomter vóór Pampelona. We gaan proberen toch nog de 60 kilomter per dag te halen (vandaag was het 56 met een gemiddelde van 10,1) zodat we nog 2 weken nodig hebben. We verlangen allebei toch wel erg naar onze wederhelften. Ik (John) heb heel erg tegen deze eerste grote klim opgezien, maar nu deze gelukt is (met 100 meter lopen) zullen die twee andere puisten ook wel lukken. De kleinere klimmetjes, waar we er vandaag ook een paar van gehad hebben, zijn we inmiddels gewend. Morgen dus Pamplona voorbij en de Rioja in. Ik zou graag voor allen die reageren een flesje meenemen, maar dat lukt helaas niet.

• 14 September 2009 - 16:20

Cees En Nel:

Ja, de Pyreneën is wat anders dan de Zuidplas. Zelfs onze drie bergen halen dat bij lange na niet. Nu aan Santiago denken en niet te veel aan vrouwen.
    Blijf genieten.
    groetjes,
    Nel en Cees

• 14 September 2009 - 17:24

Truus:

De eerste grote pukkel hebben jullie goed doorstaan. De andere twee nemen jullie nu met gemak; daar ga ik vanuit.Wij wensen beiden veel succes de bergen door. Volhouden!!!!!
    Groeten, Jan en Truus.

• 14 September 2009 - 18:03

Janh:

hoi klimgeiten,

Heee, super zeg.De Pyreneeen hebben jullie mooi achter je. John,heel goed dat je maar zo'n klein stukje hebt moeten lopen.Je gaat nog een echte klimmer worden. Jos ook van jou natuurlijk top. Dit moet vertrouwen geven,dat jullie die andere kleinere puisten ook aan kunnen.
    Blijf goed gefocust en niet teveel onderweg aan de vrouwen denken. 's Nachts lekker over ze dromen is toch wel genoeg? En als je weer thuis bent verwen je ze
    extra.(haha).
    Een goede tocht morgen en vergeet niet ook van de omgeving te genieten.

groet,
    Jan

• 14 September 2009 - 20:05

Marion:

Fantastisch!!!! De Pyreneën door, zal wel een grote klim geweest zijn!!! Dus lukken de andere twee puisten zeker! Blijf ook genieten van de omgeving,Pamplona is een mooi middeleeuwse stad, waar ook jaarlijk de stieren door de straten rennen. Nu gelukkig niet. Nog maar twee weken te gaan, dit lukt jullie zeker wel!!

Groetjes Marion

• 14 September 2009 - 20:12

Joost:

Hoi Berggeiten,

Netjes hoor. Flink klimmen geblazen dus! Goeie zaak.

• 15 September 2009 - 04:52

Carola Rietveld:

Hallo, jullie zijn alweer de Pyreneën over, wat gaat het alweer snel. Op naar Pamplona! Heel veel succes en natuurlijk veel plezier!

Groetjes Carola

• 15 September 2009 - 07:05

Haico:

Goed zo! We denken veel aan jullie. Go go go!!

• 15 September 2009 - 07:11

Marianne Van Dijk:

Hoi John en Jos,
    Hier weer even een opsteker voor jullie allebei. Wat een prestatie! Jullie kunnen daar trots op zijn. Heerlijk om de Rioja streek in te gaan. Geniet ervan. Veel sterkte en groet,
    Gerard&Marianne

• 15 September 2009 - 09:54

Henk En Ineke:

Nog even een paar weekjes volhouden en dan toch je doel Santiago bereiken.
    Wat zullen jullie dan een goed gevoel hebben.
    Heel veel sterkte.
    Groetjes,
    Henk en Ineke

• 15 September 2009 - 12:55

Dick En Suze,:

Hallo Berggeiten,

Knap hoor wat jullie gedaan hebben.
    Onze auto had er 20 jaar geleden al moeite mee.
    De Rioja kan je ook per doosje(s) opsturen.

Groetjes Dick en Suze.