15 september - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van johnenjos - WaarBenJij.nu 15 september - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van johnenjos - WaarBenJij.nu

15 september

Door: Jos

15 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Om 08.30 vertrokken met wind mee maar fris en droog. Na wat klimmen en dalen kwamen we in Pamplona. Het kostte aardig wat moeite om het bureau voor toerisme te vinden. Uiteindelijk gevonden en hebben we een mooie stempel gekregen voor ons pelgrimspaspoort. Het duurde vrij lang eer we de stad uit waren. Het landschap daarna was prachtig. Dit was echt genieten. Er was bijna geen meter vlak. Klimmen ging redelijk maar bij het dalen was het oppassen geblazen. De windstoten waren verradelijk. Daarom was de snelheid bij het dalen ten hoogste 45 km per uur. Om 16.00 waren we in Estella. Bij de eerste de beste Refuge konden we terecht. Er werd hier geen onderscheid gemaakt tussen lopers en fietsers. Dit was het voor deze keer

• 15 September 2009 - 19:13

Lennart:

Klinkt goed 45km per uur. Tot volgende week dan denk ik?

• 15 September 2009 - 19:54

Gert Markus:

Hallo, ik herken de route
    heb ook in Estella geslapen in refugio het is inderdaad een lastig parcours ik ben wel een beetje jaloers. En John mist ook zijn Sonja En Sonja mist John Ik beloof John dat ik binnenkort Sonja ga troosten en haar gezelschap ga houden.
    Groeten Gert Markus veel succes

• 15 September 2009 - 20:22

RIA:

Hat was vandaag de meest trieste prinsjesdag allertijden. Vier Nederlandse clubs gaan donderdagavond van 18.00 t.e.m.23.oo uur voetballen. De komende dagen wordt het hier gelukkig weer 20 graden met zon. Van iedere dag liggen er stapeltjes post op banken en stoelen voor je klaar John bij PA, dus je kan nu helemaal meer nergens zitten.JOS EN JOHN ik wens jullie krachtige beenspieren morgen toe. Komen jullie veel zwerfpoesjes tegen?????????

• 15 September 2009 - 21:43

Janh:

Hallo klimgeiten,

Jullie zullen ondertussen flinke beenspieren gekregen hebben van al dat klimmen (en dalen).
    Ik zal nog in training moeten om jullie zondags bij te houden.haha.
    Fijn dat jullie tijdens het fietsen zo genieten van het landschap. Al met al zullen dit allemaal mooie herinneringen gaan opleveren.
    Mannen, weer een goede tocht morgen en blijf ervan genieten.

groet,
    Jan

• 16 September 2009 - 07:10

Haico:

Hoi Pap en Jos! Ik ben het met Lennart eens. Als jullie nou alleen nog maar berg-af rijden zitten jullie overmorgen al op een terrasje in Santiago! Haico

• 16 September 2009 - 11:43

Sandra:

Beste John en Jos, wat een kanjers zijn jullie! Zet hem op voor het laatste stuk.Heb net jullie verslag van begin tot nu bekeken gave reis. san

• 16 September 2009 - 17:02

Aad:

Jos,
    jullie gaan het vast en zeker halen!!! Vanavond je oude labje in de OPP op tv gezien! Het Klokhuis herhaalde de Penicilline uitzending.
    Groeten,
    Aad

• 17 September 2009 - 11:01

Joost:

Lekker tempo hoor 45km per uur. Morgen thuis dus.

Succes mt klimmen. Zal wel flink pittig worden maar dat is natuurlijk juist de uitdaging. De foto´s zijn ook leuk.

Nu dit tempo volhouden dan maar hé en tot binnenkort.

• 17 September 2009 - 17:30

Bert E.:

Hallo klimgeiten - jullie gaan als een raket, lees ik. Van verzuurde benen nog geen sprake. Dat is een goed teken. Nog veel fietsplezier in de volgende dagen en hou vol!