18 september - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van johnenjos - WaarBenJij.nu 18 september - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van johnenjos - WaarBenJij.nu

18 september

Door: John

18 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Een paar dagen geen PC gehad, dus geen verslag kunnen maken.

Daar gaan we weer. 15 september was een korte etappe naar Logrono. Het was maar 50 kilometer, maar de kilometers in Spanje zijn toch wel zwaarder dan in Frankrijk. Er wordt meer geklommen. De eerste Albergo waar we aankwamen was nog dicht en er zat al minstens 30 man voor de deur. Dus maar naar het VVV gegaan. Die verwezen ons naar een nieuwe Albergo, maar die was wel duur zei ze. 10 Euro p.p. Wij er heen. Prima, niet groot, nette douches. Verder niets gedaan, beetje geluierd, ´s-avonds gegeten met een Canadese dame, 1e helft van Barcelona gezien en vroeg naar bed. Eten is ook al zo goedkoop. We zijn samen nooit meer dan 20 Euro kwijt, inclusief drankjes.

17 september wat verder gereden, 59 km naar Sto. Domingo de la Calzada. Karhedraal bezocht, zelfs Jos was onder de indruk verder heb ik wat rondgewandeld terwijl Jos zijn middagdutje deed. In de stad was het feest want de naamgever en beschermheilige van de stad was zoveelhonderd jaar geleden overleden. Het was weer flink klimmen, dus weer vroeg naar bed. We hadden een onderkomen in een 17e eeuws klooster. Om te betalen stond er een bus bij de ingang voor een vrijwillige bijdrage. Alles was oud, dus hebben we er maar 5 Euro pp in gestopt. We moeten op de kleintjes letten

• 19 September 2009 - 09:40

RIA:

John, als je weer thuis bent zal ik er zorg voor dragen dat je niet in een gat valt. Het verfwerk moet in de kamer afgemaakt worden, het kippenhok moet gerestureerd worden en mijn slaapkamer moet een metamafose hebben , ben je er niet heel erg blij mee lieverd.Voor jullie beiden fiets veilig een lieve groet.

• 19 September 2009 - 19:17

Guus:

In navolging van mijn zus Ria heb ik eventueel ook nog een voordeur die nodig moet worden opgeknapt en geschilderd.

Groeten,

Guus

• 20 September 2009 - 20:58

Janh:

Hoi John en Jos,

Ja John , het echte werk is begonnen, maar jullie gaan het redden ,daarvan ben ik overtuigd.
    Wel mooi meegenomen dat de overnachtingen en het uit eten gaan zo goedkoop is; blijft er nog geld over voor een leuk feestje als jullie weer thuis zijn. haha.

groet,
    Jan

• 21 September 2009 - 17:00

Joost:

Lekker klimmen zie ik. Goedkoop zeg daar die hostels/hotelletjes.

Jullie gaan het zeker halen! Gewoon blijven bikkelen.