19- september 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van johnenjos - WaarBenJij.nu 19- september 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van johnenjos - WaarBenJij.nu

19- september 2009

Door: Jos

19 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Na een goede nachtrust in een refugio in het centrum van Burgos zijn wij na een ontbijt van stokbrood en kaas om 08.30 vertrokken. Het lukte vrij goed om uit de binnenstad te komen. Het weer was goed, 10 graden, een lage zon en wind tegen. Aanvankelijk vlak maar na 15 km waren de eerste klimmen (3 km 6%). De benen van John wilden niet zo (waarschijnlijk nog van gisteren). Ik had nergens last van. Het klimmen ging mij goed af. De landschappen waren fantastisch: op de voorgrond geoogste graanvelden, geel van kleur en op de achtergrond de bergen. Na verschillende klimmen kwamen we op een enigszins vlak gedeelte van het parkoers. De wind tegen werd steeds sterker. Om 15 uur kwamen we an in Itero de La Vega. We slapen in een refugio aan de rand van het dorp. We hebben 64 km afgelegd.
Al met al een mooie dag in een prachtige omgeving.

• 19 September 2009 - 21:39

Felix:

Hé, goed hoor dat jullie al zo ver zijn. Of beter zo dicht bij jullie doel zijn. Jullie beginnen al op echte berggeiten te lijken. Het was en is geen gemakkelijke opgave, maar de prestatie deste groter. Top hoor!

• 20 September 2009 - 08:28

Hennie En Corrie:

ja!! dat klimmen valt tegen he!! maar toch door gaan!! goed hoor succes met het vervolg

• 20 September 2009 - 09:48

Rosalie:

Heey

Dat klimmen zal vast tegen vallen.
    Zwaar hoor.
    Ik vind het erg knap van jullie.
    Ga zo door.

Liefs Roos

• 20 September 2009 - 15:46

Ruud :

Klimmen is lastig! Dat is nooit makkelijk. Misschien een idee om een tandem aan te schaffen:)
    Dat gaat gestaag door zie ik al weer. Succes en ik wacht de volgende blog wel weer af.

Gr.

Ruud

• 20 September 2009 - 21:42

Janh:

hoi Jos en John,

Geen last deze keer gehad van snurkende of lawaaimakende "medepelgrims",dat je goed geslapen hebt ,Jos. Gold dat ook voor John?
    Jos,fijn dat je zo van 't landschap kunt genieten tijdens het fietsen. John, je hebt het-naar ik las- het moeilijker gehad met het klimmen. Maar je komt er wel,hoor! Je kunt weer 64km afstrepen....Morgen hopelijk betere benen.

Een goede tocht morgen.

groet,Jan

• 21 September 2009 - 17:05

Joost:

Hoi pa en John,

Altijd maar klimmen. respect hoor voor wat julle allemaal aan het presteren zijn.

Gewoon wederom doorzetten (makkelijk gezegd :D ) maar dat komt goed. Weet ik zeker.

Mooi dat de omgeving zo mooi is!!

Groet,
    Joost